×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طرح هدفمند اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای مرزی شهرستان هیرمند افتتاح و به بهره‌برداری رسید

سرلشکر باقری: مرزهای جنوب شرق ایران از امنیت مطلوبی برخوردار هستند

زابل – سیستان پرس:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : مرزهای جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز یک‌شنبه اول اسفندماه در بدو ورود به روستای مرزی پیران از توابع شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان، مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرائی و معتمدین محلی قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید هوائی از مرزهای جغرافیائی مشترک بین ایران و افغانستان به خبرنگاران گفت: وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق نسبت به سال‌های گذشته خوب است و به لحاظ سطح امنیت نیز روز به روز بهتر می‌شود و هیچ مشکل اساسی در این رابطه وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مرز مشترک ایران و پاکستان مرزهای صلح و دوستی است و رفت و آمد و تجارت در این عرصه برقرار است.

سرلشکر باقری درخصوص مرز‌های ایران و افغانستان با وجود مشکلاتی که در کشور مقابل است، گفت: مرز‌های مشترک از امنیت مطلوبی برخوردار است و چنانچه مسائل جزئی هم باشد مرزبانان دو کشور آن را حل و فصل می‌ کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.