×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

با حکم حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان مهندس سجاد کیخا که از نیروهای انقلابی و جوانان خوش فکر و جهادی دارالولایه سیستان است به سمت سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان هامون منصوب شد.

سجاد کیخا بخشدار مرکزی شهرستان هامون

به گزارش سیستان پرس ” در بخشی از حکم مسئولیت مهندس سجاد کیخا آمده است : انتظار می رود در چار چوب سیاست های مردمی آیت الله رئیسی با بکار گیری تمام ظرفیت های موجود در سطح بخش و هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان و با بهره گیری از توان نیروهای جوان ، انقلابی و صاحب نظران بخش ، گام های موثری در جهت توسعه و ایجاد عدالت برداشته شود.

این اقدام شایسته استاندار سیستان و بلوچستان و همراهی متولیان امر در انتخاب جوانی با روحیه جهادی و انقلابی و انتصاب وی عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان هامون نوید بخش افق های روشنی در دولت سیزدهم برای عمران و توسعه این خطه با نگاه شایسته سالاری و تکیه بر ظرفیت جوانان ارزشی منطقه سیستان خواهد بود.

از جمله سوابق اجرایی مهندس سجاد کیخا می توان به خدمت در فرمانداری شهرستان زابل و بخش های مختلف استانداری سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس ضمن تبریک این انتصاب شایسته ، از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان هامون در مسیر خدمت به مردم و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مسالت می نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.