×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌جمعه شهرستان هیرمند در پیامی فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را به مردم تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

حلول سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، و عید باستانی نوروز را به محضر شریف قطب عالم امکان، حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، و یادگاران سرافراز دوران دفاع مقدس، و عموم مردم مرزدار شهرستان هیرمند و مؤمنان ولایتمدار منطقه سیستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه بی‌منتهای باریتعالی می‌خواهم، نعمات و برکات خود را بر ملت بزرگ ایران و سیستانی‌های عزیز و سرافراز عنایت فرماید، تا این مردم قدرشناس و صبور و نجیب، سالی سرشار از نشاط و آبادانی و اقتدار و صلابت را، در مواجه با دشمنان و بدخواهان، تجربه کنند.

سال ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب‌هایش گذشت، و یک سال از عمر ما سپری شد، و از تحولات این سال در عرصه‌های مختلف، تجارب ارزنده‌ای نصیب ملت آزاده ایران گردید. خروج ناگهانی نیروهای آمریکایی و فروپاشی ناگهانی نظام حکومتی افغانستان، و فرار مفتضحانه اشرف غنی، یک بار دیگر ماهیت اصلی آمریکا را به تمامی غربگرایان نشان داد. و همگان به وضوح دیدند که سیاست‌های آمریکا صرفا در انحصار منافع آن کشور است، و به محض اینکه منافع خود را در در بزنگاه‌های مختلف در خطر ببیند، بلافاصله عرصه را خالی و صحنه را ترک می‌کند.

از جمله افتخارات ملت‌ ایران در عرصه‌های اجتماعی و انتخابات، انتخاب یک دولت مردمی و مقتدر و مورد اعتماد مردم بود، که امیدوارم با همراهی مردم، شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم. هرچند دولت خدمتگزار، زحمات فراوانی متقبل می‌شود، اما نیازمند این هستیم که در سال ۱۴۰۱ مردم نتیجه گوشه‌ای از زحمات را ببینند، و نتایج تلاش و مجاهدت دولت، در بازار مشاهده شود.

از درگاه بی‌منتهای خداوند متعال می‌خواهم که، به برکت وجود ذی‌جود حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) با همراهی مردم، شاهد کنترل و رفع موانع اقتصادی باشیم.

امیدوارم، بیانات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، به‌عنوان شعار سال نصب‌العین همگان قرار گیرد، مسئولان جهت اجرای مضامین شعار سال، لحظه‌ای درنگ ننمایند، و با تلاش‌های مجدانه موجبات عزت و سربلندی بیشتر مردم فراهم کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۱

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان هیرمند»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.