×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

🔻سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زابل گفت : تاکنون حدود ۴۳۰ تن کالاهای اساسی در سطح این شهرستان با نرخ مصوب دولتی توزیع گردیده است .

🔹حسن صفائی مقدم  در گفت و گو با رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت : با تدابیر اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار شهرستان زابل و پی گیری های صورت گرفته در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تاکنون حدود ۴۳۰ تن کالا و میوه شب عید درسطح شهرستان زابل عرضه شده است.

🔹سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زابل افزود : هفتاد تن میوه شامل سیب درختی قرمز از قرار هر کیلو گرم ۱۱۰۰۰ تومان ، پرتقال و سیب زرد هر کیلوگرم ۱۲۰۰۰ تومان همزمان با سراسر کشور تحت عنوان میوه شب عید در سطح شهرستان زابل توسط عاملین تعیین شده توزیع گردیده است و این روند کماکان ادامه دارد.

🔹حسن صفائی مقدم  گفت: همچنین یکصد و چهل و پنج تن مرغ منجمد درمناطق شهری و روستایی از قرار هرکیلوگرم ۲۰۰۰۰ تومان از جمله کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بوده است که تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

🔹سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زابل بیان داشت : بیست و دو تن شکرسهمیه صنف و صنعت ( قنادی ها) هرکیلوگرم ۱۳۱۰۰ تومان و پنجاه تن شکر مصرف خانوار هرکیلوگرم ۱۴۱۰۰ تومان و یکصدو بیست تن برنج هندی و تایلندی « هرکیسه ده کیلویی تایلندی ۱۲۵۰۰۰ تومان و هرکیسه ده کیلویی هندی ۱۸۵۰۰۰ تومان » ،بیست تن روغن شامل لادن پنج کیلویی جامد هر قوطی ۹۵۰۰۰ تومان و لادن طلایی نیمه جامد ۸۹۰۰۰ تومان در شهرستان زابل از دیگر اقلامی می باشد که به جهت رفاه حال شهروندان با نرخ مصوب دولتی توسط ستاد تنظیم بازار توزیع شده است.

🔹حسن صفائی مقدم  با اشاره به اینکه روند توزیع کالاهای اساسی در شهرستان زابل ادامه دارد و به صورت روزانه عاملین و مکان های عرضه این کالاها از طریق رسانه ها و تبلیغات سطح شهرستان اعلام می شود از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی ، گرانفروشی و … مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صمت منعکس نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.