×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

حسین سنجرانی شامگاه سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم و بررسی چگونگی خدمت رسانی به بیماران ، مراجعین و سنجش میزان آمادگی در مواجهه با حوادث احتمالی از اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان امیر المومنین علی (ع) شهرستان زابل بازدید سرزده بعمل آورد.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : در این بازدید سرزده که حدود دو ساعت بطول انجامید ، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ضمن دیدار و گفتگو با مدافعان سلامت و تقدیر از زحمات و مجاهدت های آنان، از بیماران بستری نیز عیادت و ضمن آرزوی بهبودی و شفای عاجل در مورد میزان رضایت مندی از خدمات ارائه شده توسط کادر درمان اطلاع حاصل نمود.

حسین سنجرانی در حاشیه این بازدید بر لزوم خدمات رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و از مسئولان و کادر درمان بیمارستان امیرالمونین علی (ع) خواست تا بیش از پیش با نظارت جدی و همت مضاعف در مسیر خدمت رسانی شایسته و بهینه به مردم شریف و ولایتمدار خطه سیستان گام بردارند.

گفته می شود : بازدید های سرزده سرپرست فرمانداری شهرستان زابل ، از مراکز حساس خصوصا در زمینه مدیریت بحران و نیز دستگاه های اجرایی ، بعنوان یکی از اولویت های اصلی و مهم کاری در راستای بررسی میزان آمادگی ، کیفیت خدمات و مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مردم به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.