×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛ هیچ مدیری با رسانه و یا فردی که فاقد مجوز مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد مصاحبه ای انجام ندهد

معاون سیاسی واجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می باشند

سیستان پرس؛ بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان سیستان وبلوچستان، با بررسی آخرین اقدامات در حوزه فضای مجازی وتصمیم گیری در خصوص فعالیت رسانه های فاقد مجوز، در محل سالن جلسات معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

معاون سیاسی واجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می باشند.

رحمدل بامری تاکید کرد: هیچ مدیری با رسانه و یا فردی که فاقد مجوز مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد مصاحبه ای انجام ندهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: عدم مصاحبه با اینگونه رسانه ها و فعالان فضای مجازی، باعث می شود تا این گونه افراد در راستای قانونمند بودن فعال شوند، زیرا گاهاً از این طریق زمینه برای سو استفاده رسانه های معاند فراهم شده است.

بامری خاطرنشان کرد: در راستای اقناع سازی رسانه های دارای مجوز، جلسات توجیهی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان برگزار گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و دبیر شورای اطلاع رسانی نیز در این جلسه با ارائه رصد رسانه ای کشوری و استانی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دعوت از رسانه‌های فاقد مجوز در راستای قانون مداری و دریافت مجوز، از آنان خواست که هر چه سریع تر اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

مسگرانی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها موظف هستند هر آنچه در خصوص اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی و مطبوعاتی، اتفاق می افتد، بلافاصله واکنش نشان داده و در جهت اقناع سازی فضای عمومی تلاش نمایند.

وی افزود: از رسانه ها و مطبوعات فعال در استان می خواهیم در راستای مباحث شعار سال، برنامه های دستگاه های اجرایی را پوشش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.