×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

امام جمعه شهر بنجار گفت:نسل جوان آینده انقلاب اسلامی را رقم خواهند زد، پیری جمعیت برای کشور یک تهدید محسوب می‌شود.کاهش زاد و ولد کشور را در آینده با چالش مواجه می‌کند، بسیاری از افراد هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده‌اند، شاید یکی از دلایل آن این باشد که هنوز به مرحله بحرانی نرسیده‌ایم.

امام جمعه بنجار,علیرضا سرحدی,سیستان پرس

حجت الاسلام و المسلمین محمود حیدری پارسا امام جمعه شهر بنجار امروز یکشنبه در دیدار با مدیر مسئول رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در بحث ازدواج و فرزندآوری ، بیان داشت :  بحث جمعیت کشور یکی از موضوعات مورد توجه است که باید به صورت ویژه و خاص در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری به آن پرداخته و اجرایی شود.

امام جمعه شهر بنجار افزود : دشمنان بدنبال تغییر فرهنگ ازدواج و فرزندآوری اسلامی هستند ، از این رو  ضرورت دارد رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در کنار متولیان امر در مقابل این پدیده بحران ساز و مشکل آفرین بیش از پیش ایفای نقش نمایند تا فرهنگ‌سازی در بحث ازدواج و فرزندآوری به یکی از مهمترین اولویت های جامعه تبدیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود حیدری پارسا با تاکید بر اینکه بحث خانه‌داری یکی از شریف‌ترین و باارزش‌ترین مشاغل در جامعه محسوب می‌شود، بیان کرد: در جامعه نیازمند حضور بانوان هستیم، اما نگاه منفی نسبت به خانه‌داری و فرزندآوری نیز باید تغییر کند.

امام جمعه شهر بنجار تصریح کرد: باید ترس از فرزندآوری در جامعه کمرنگ شود، رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ‌سازی دارند و می طلبد آینده تاریک پیری جمعیت جامعه برای عموم ترسیم شود.

جهاد تبیین امروز یکی از ضرورت‌های جامعه محسوب می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین محمود حیدری پارسا در بخش دیگری از سخنان شان به موضوع جهاد تبیین پرداختند و بیان داشتند: جهاد تبیین امروز یکی از ضرورت‌های جامعه محسوب می‌شود، کوتاهی در این مسئله موجب میدان دادن به دشمن می‌شود، دشمن در طول این سال‌ها دست به تحریف انقلاب و وقایع تاریخی زده‌ است.

امام جمعه شهر بنجار اضافه کرد: در ۴۳ سال گذشته شاهد تحریف انقلاب اسلامی توسط دشمنان بودیم و آثار سوء آن در جامعه مشهود است، همه باید در این مسئله ورود پیدا کنند، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند، در کنار گزارش باید راهکار هم ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری پارسا با بیان اینکه در جهاد تبیین باید در دو سطح وارد عمل شویم، اظهار کرد: باید در گام اول کارهای فوری و مقطعی مانند برگزاری جلسات تبیینی مورد توجه قرار بگیرد، سپس برنامه‌های بلندمدت و بنیادی نیز در کنار آن آغاز شود.

امام جمعه شهر بنجار با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید اولویت‌ها مشخص شود، گفت: دشمن بر ایجاد یاس در جامعه متمرکز شده است، باید امیدآفرینی در اولویت باشد، از چهره‌های شاخص و مشرف بر مسائل استفاده شود تا حقایق برای مسئولان، مردم و نسل جوان تبیین شود.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین پارسا امام جمعه معزز شهر بنجار با اهداء تمثال ارزشمند مقام معظم رهبری (حفظه الله ) و سید الشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدیر مسئول رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس از همکاری و همراهی اعضای هیات تحریریه این رسانه با ستاد نماز جمعه شهر بنجار تقدیر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.