×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سید حسن قریشی گفت : رفع مشکلات شهروندان با جدیت در دستور کار قرار دارد و سفر اخیر مدیرعامل شرکت مخابرات استان به منطقه سیستان و مساعدت و تاکید ایشان بر حل مشکلات مردم و همراهی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل به این امر سرعت مضاعفی بخشیده است.

سید حسن قریشی,رئیس مخابرات شهرستان زابل,مخابرات شهرستان زابل

رئیس مخابرات شهرستان زابل در گفت و گو با رسانه خبری تحلیل سیستان پرس مهمترین چالش و مشکل در حوزه ارتباطات و مخابرات شهرستان زابل را سرقت سیم ها و تجهیزات مخابراتی بر شمرد و بیان داشت : این مهم علیرغم اهتمام ویژه و تلاش شبانه روزی پرسنل مخابرات ، سبب گردیده نتوانیم به بهترین شکل پاسخگو و برطرف کننده مشکلات شهروندان گرامی باشیم.

سید حسن قریشی افزود : رسالت و وظیفه ما خدمت بهینه به مردم شریف این خطه است و با توجه به بضاعت و امکانات موجود ، تمام سعی و توان خود را بر آن گذاشته ایم که رفع مشکلات مردم تسریع یابد.

رئیس مخابرات شهرستان زابل ادامه داد : در همین راستا طی هفته گذشته کافو های شماره : ۴۸ خیابان شهید باقری  ، ۱۰۳ کوچه شهید میرحسینی هشتم ، ۶۱ تقاطع خیابان فرهنگ و آیت الله طالقانی و خیابان ولایت که تجهیزات و سیم های آن به سرقت رفته بود ، با پی گیری های صورت گرفته ارتباط آنها برقرار شده است.

سید حسن قریشی از مشترکان خیابان های مذکور خواست در صورت عدم برقراری ارتباط مخابراتی و قطع بودن خطوط تلفن آنها ، مراتب را جهت رفع نقص از طریقه سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ اعلام فرمایند.

وی همچنین از شهروندان گرانقدر تقاضا نمود مواردی از قبیل سرقت و تخریب تجهیزات و زیرساخت های مخابراتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس منعکس نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.