×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

در پی سقوط ساختمان متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان ما در این حادثه دلخراش، مجلس تحریمی در خصوص بزرگداشت جانباختگان این حادثه صبح روز یک‌شنبه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی در دفتر امام جمعه هیرمند برگزار شد.

سیستان پرس: در این مراسم که جمعی از اعضای شبکه تبلیغ شهرستان هیرمند، کسبه و بازاریان، و اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه، حضور داشتند، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره جانباختگان ساختمان متروپل گرامی شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند، طی سخنانی پس از تسلیت و ابراز همدردی با داغداران و خانواده‌های جان‌باختگان، و دعا برای شفای عاجل همه مصدومان با اشاره به اینکه، حادثه دلخراش متروپل آبادان دل‌های پاک همه نوعدوستان و دوست‌داران بشریت مخصوصا ملت شریف ایران را به درد آورد، افزود: ملت بزرگ ایران در سوگ جان باختن جمعی از هموطنان عزادار است، و برخورد سریع و بدون تعارف با مقصران و خاطیان و همه کسانی که در بوجود آمدن این اتفاق تلخ دخیل بوده‌اند، یک مطالبه جدی و خواسته قلبی عموم مردم است.


امام‌جمعه شهرستان هیرمند، با تأکید بر این مهم که در مقطع فعلی نباید اجازه دهیم، دشمنان نظام جمهوری اسلامی مجازات شدید عاملان بروز این حادثه هولناک و دلخراش می‌تواند، درس عبرتی برای کسانی باشد که جان و مال مردم را به بازی گرفته، و با احساسات مردم بازی می‌کنند.

وی ضمن دعا برای شفای مصدومان این حادثه تلخ بر سرعت گرفتن عملیات آواربرداری با رعایت مسایل فنی و نجات احتمالی افراد گرفتار در طبقات زیرین این ساختمان تاکید کرد.

سخنران این مراسم با تجلیل از رشادت ها و ایثار مردم مقاوم آبادان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با ترفندهای روانی و رسانه‌ای و سوء استفاده از احساسات پاک مردم، وحدت و همدلی ملت ایران را خدشه دار کند، که البته مطمئنا” مردم بصیر ما فریب بازی رسانه‌ای دشمنان را نخواهند خورد.

گزارش خبرنگار ما حاکیست، در ساعت ۱۲.۴۰ روز دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ بخشی از برج ۱۱ طبقه متروپل آبادان به علت عدم رعایت اصول فنی و مهندسی دچار ریزش شد، و در این حادثه جانگداز متأسفانه حدود ۷۰ نفر کشته و زخمی شدند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.