×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس از شهرستان هیرمند، به دنبال اقدامات رذیلانه سخنگوی حزب حاکم هندوستان و اسائه ادب نسبت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام به منظور ابراز تأثر، تنفر و انزجار به این حرکت گستاخانه واحد فرهنگی نهاد نمازجمعه شهرستان هیرمند با برپایی کمپین #من_محمد_را_دوست_دارم به مقابله با این اقدام جنایتکارانه بر آمده‌است.

بسمه تعالی
در روزهای اخیر با اقدامات زشت سخنگوی حزب حاکم هندوستان در ادای سخنان گستاخانه نسبت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی محمد(ص)، موجی از نفرت و انزجار علیه این حزب و شبه جزیره هندوستان در قلوب ارادتمندان به پیامبر مهربانی‌ها، و رحمت للعالمین، در سرتاسر جهان اسلام ایجاد شده‌است.

به طوری که برخی از کشورها و از جمله جمهوری اسلامی ایران، با احضار سفیر هندوستان، مراتب اخطار و اعتراض رسمی خود را به این کشور اعلام نموده‌اند.

همزمان با دهه کرامت و میلاد پر برکت و موفورالسرور حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، واحد فرهنگی نهاد نمازجمعه شهرستان هیرمند، با هدف تبریک، بزرگداشت و عرض ارادت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و نشان دادن اتحاد و همبستگی میان تمامی اقشار و اقوام، اقدام به راه‌اندازی کمپین عمومی ویژه مقابله با کینه‌توزان و معاندین اسلام راستین، با عنوان #من_محمد_را_دوست_دارم کرده‌است، که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است.

از شما نیز دعوت می‌کنیم، طی روزهای در پیش رو با انتشار هشتگ و تزئین پروفایل مزین به عبارت مقدس و نام مبارک “محمد” به این کمپین معنوی بپیوندید.

#من_محمد_را_دوست_دارم
#لبیک_یا_رسول_الله

عکس پروفایل من محمد را دوست دارم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.