×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و سرپرست هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان گفت : امروز باید در ایجاد فضای لازم جهت تحقق ” جهاد تبیین ” تلاش کنیم و نقش گزینشگران در این موضوع می تواند تاثیرگذارتر باشد.

افتتاح دفتر هسته گزینش استانداری در منطقه سیستان

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : احمد وثوقی راد در آیین افتتاح دفترهسته گزینش استانداری در منطقه سیستان با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش، به نقش تعیین کننده کار گزینشگران پرداخت وگفت:  گزینشگران باید در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان وبلوچستان با مهم دانستن نقش و رسالت هسته گزینش در جذب افراد متدین، متعهد و متخصص در بخش‌های اداری یادآور شد: باید دقت شود افرادی که به عنوان شاغل در هر بخشی از زیرمجموعه وزارت کشور  ورود پیدا می‌کنند، ضمن داشتن صلاحیت علمی لازم برای احراز آن مشاغل، اعتقاد و پایبندی کامل به اصول اخلاقی و دینی داشته باشند. ‌

سرپرست دفتر هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند، تصریح کرد امروز باید در ایجاد فضای لازم جهت تحقق ” جهاد تبیین ” تلاش کنیم و نقش گزینشگران در این موضوع می تواند تاثیرگذارتر باشد.

احمد وثوقی راد گفت : امروزه اهمیت امر گزینش به حدی است که می‌توان آن را بزرگ‌ترین سرمایه در یک تشکیلات سازمانی دانست که این سرمایه هم می‌تواند موجب ارتقای سطح علمی و کاری شود و هم باعث کسب‌روزی و درآمد برای افراد شایسته گردد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان وبلوچستان اضافه کرد: باید نهایت دقت صورت پذیرد تا افراد از لحاظ صلاحیت اعتقادی و اخلاقی مورد تحلیل قرار گیرند که این مهم از طریق تحقیق، بررسی، انجام مصاحبه و نهایتاً اظهار نظر در مورد صلاحیت افراد توسط کارشناسان مسئول و شایسته انجام می‌پذیرد و این موضوع نباید سبب شود که به دنبال مچ گیری و ایجاد مشکل برای افراد بود و در این راستا ضرورت دارد گزینش گران از ورود هرگونه اعمال سلیقه و مسائل قومی و قبیله ای در گزینش پرهیز کنند.

احمد وثوقی راد افتتاح دفتر هسته گزینش استانداری در منطقه سیستان درشهر زابل را برگ زرین دیگری از خدمات نظام در این خطه ولایتمدار بر شمرد که در راستای تسریع وتسهیل امر گزینش و خدمت رسانی شایسته به مردم صبور و نجیب این دیار رادپرور صورت گرفته است و از عنایت و توجه خاص استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر متولیان امر در تحقق این مهم تقدیر نمود.

مهدی مقیمی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان زابل نیز در این مراسم اظهار داشت : گزینش یکی از زیربنایی ترین و اساسی ترین کارهایی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود چرا که در آن باید شایستگان مشغول خدمت به مردم و کشور شوند و گزینش اولین جایی است برای پاسداری از خون شهدا، لذا باید این امر بسیار جدی گرفته و بنیان‌های آن تقویت شوند.

محمد پودینه شهردار زابل با بیان اینکه افتتاح دفتر هسته گزینش استانداری در منطقه سیستان اقدامی مبارک و ارزشی می باشد ، گفت : عدم مراجعه به مرکز استان  ، کاهش بعد مسافت ، مخاطرات جاده ای و بار مالی برای کارکنان وزارت کشور در منطقه سیستان از جمله آثار و برکات این رویداد خجسته است که جای تقدیر وتشکر دارد.

شایان ذکر است : دفتر هسته گزینش استانداری سیستان بلوچستان در حوزه سیستان با حضور احمد وثوقی راد مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و سرپرست هسته گزینش استانداری ، مهدی مقیمی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان زابل،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل وشماری ازمدیران محلی در بلوار سردار شهیدحاج حبیب  لکزایی شهر زابل مورد افتتاح قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.