×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان هیرمند

هیرمند – زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با ولادت باسعادت جوادالائمه حضرت امام محمد تقی(ع)در مدارس شهرستان هیرمند نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس، همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور امام‌جمعه و فرماندار، خانواده‌های معظم شهداء و اعضای شورای اداری در مدارس این شهرستان نواخته شد.

این مراسم به صورت متمرکز، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دبیرستان دخترانه طلوع شهرستان هیرمند به صدا درآمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی در این مراسم، دهه فجر را عصاره تمام نمای وحدت و یکپارچگی در راه مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرصتی مجدد برای بازخوانی و مرور ارزش‌های نظام و واقعیت‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: انقلاب اسلامی، به پشتوانه مردم و به برکت رهبریهای داهیانه حضرت امام خمینی در اوج دشمنی‌های رژیم پهلوی عرصه‌های مختلف رشد کرد، و نسل نوپای ایران اسلامی اعم از دختران و پسران جوان و نوجوان باید با الگوبرداری از شهدای گرانقدر، و با روحیه خودباوری و ولایت‌مداری ادامه دهنده این راه باشند.

در این مراسم به بهانه سالگرد ورود حضرت امام خمینی به ایران در سال ۱۳۵۷ هدایای نفیسی به رسم یادبود به یادگاران دفاع مقدس تقدیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.