×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان زابل گفت: از شهروندان تقاضا داریم در قالب ناظر و بازرسان افتخاری در مقابله با گران فروشی و تخلفات صنفی خادمان خویش را یاری فرمایند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : رضا پیری عصر امروزدوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان زابل اعلام داشت:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است با همت مضاعف و روحیه جهادی بدنبال تحقق منویات معظم له هستیم و در این خصوص همراهی و حمایت رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و فرماندار شهرستان زابل سبب گردیده چندین واحد تولیدی از جمله کوره آجر پزی ، واحد تولیدی پودر رختشویی و … به چرخه تولید بازگشته و موجبات اشتغال شماری از شهروندان فراهم گردد.

رضا پیری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان زابل

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زابل گفت: در بحران گاز زمستان سال گذشته در بازدید و نظارت های شبانه روزی صورت گرفته به همراه دادستان و سایر دستگاه های ذیربط، ۱۵ پرونده تخلف خارج از شبکه توزیع تشکیل و جهت برخورد با متخلفات اعم از خودروهای توزیع سیلندر گاز و تاسیسات سیلندر پرکنی به تعزیرات حکومتی ارسال و آرا آنها صادرشده است.

پیری افزود : همچنین برای ۵ جایگاه عرضه مواد سوختی نیزپرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات ارسال و برخورد قانونی با آنها صورت پذیرفته است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زابل با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۸۰ مورد شکایت در سامانه ۱۲۴ ثبت وپرونده تخلف آنها به ارزش حدود ۹ میلیارد ریال به تعزیرات ارسال شده است ،اظهار داشت : در گشت های مشترک صورت گرفته ، انبارهای لاستیک و شیرخشک احتکار شده جمعا به ارزش ۵ میلیارد ریال نیز کشف و ضبط گردیده است.

پیری خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق ۱۶ پرونده برای واحدهای صنفی که سوخت دریافت کرده و فعالیت و خدماتی به مردم ارائه نداشته اند تشکیل و سهمیه سوخت آنها قطع شده است.

در پایان رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان زابل از شهروندان خواست : در قالب ناظر و بازرسان افتخاری در مقابله با گران فروشی و تخلفات صنفی خادمان خویش را یاری و مراتب را از طریق سامانه تلفنی۱۲۴ اعلام دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.