×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیمروز با بیان اینکه در پی کاهش آبدهی چاه، تامین آب اهالی سفیدآبه با تانکر انجام می‌شود، گفت: طرح تامین آب پایدار بخش مرکزی سفیدآبه در دست اجرا قرار دارد.

مسلم سردشتی در بازدید از روند آبرسانی به این روستا گفت: پیامدهای بیش از دو دهه خشکسالی در پهناورترین استان کشور، دامن اهالی سفیدآبه را هم گرفت به طوری که در حال حاضر تامین آب ساکنان این دهستان تا رفع مشکل از طریق تانکر سیار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مدتی است به دنبال کاهش آبدهی چاه آب شرب ساکنان سفیدآبه، تامین آب اهالی با مشکل روبه‌رو شده است که تا رفع این مشکل، آبفا با ۳ عدد تانکر ۳۰ هزار لیتری نسبت به تامین آب اقدام می‌کند.

سردشتی، با بیان اینکه، در برنامه کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی لازم جهت ادامه حفاری چاه انجام شده، به سایر برنامه‌های شرکت جهت تامین آب و جبران کمبودها اشاره کرد و گفت: طرح تأمین آب پایدار بخش مرکزی سفیدآبه هم‌اکنون در حال اجرا است که در این راستا تاکنون ۵۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع برای آن اجرا شده و حفر یک حلقه چاه نیز به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل این طرح، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ نیز در نظر گرفته شده است که در مجموع برای عملیات باقی‌مانده از جمله تجهیز چاه بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: ۸ دستگاه تانکر سیار ۳۰ هزار لیتری توسط سپاه سلمان جهت آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی اختصاص یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.