×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت: حدود یک هزار و۲۰۰ تن قیر در مخازن شهرداری موجود است و بالغ بر ۳ هزار تن قیر اختصاص یافته درحال حمل می باشد که با این میزان حجم قیر و اختصاص سوخت و مصالح ترکیبی مورد نیاز قریب به۵۰ درصد معابر شهر آسفالت خواهد شد.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس :مسعود پودینه درآیین تجلیل از خبرنگاران که در محل صحن شورای اسلامی شهر زابل برگزار شد ، ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه ، خبرنگاران را روایتگران جهاد تبیین و مجاهدان بلامنازع عرصه خطیر آگاهی بخشی به جامعه برشمرد و افزود : مجموعه شورای اسلامی شهر زابل و شهرداری آمادگی همکاری بیش از بیش با اصحاب رسانه واستفاده از پیشنهادات و انتقادات سازنده آنها در مسیر خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهر زابل می باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر زابل با بیان اینکه شرایط جوی و بحران خشکسالی زندگی مردم منطقه سیستان را با چالش و مشکل مواجه کرده است گفت : در این شرایط منابع درآمدی مردم کاهش چشمگیری یافته و پرداخت عوارض و مشارکت مردم با شهرداری در عمران و آبادانی شهر به حداقل رسیده است.
وی تصریح کرد : برای رفع این دشواریها باید مسئولان ملی با نگاه ویژه ، خاص و بحرانی به مسائل و معضلات منطقه ورود کنند.
مسعود پودینه اظهار داشت : : حدود یک هزار و۲۰۰ تن قیر در مخازن شهرداری موجود است و بالغ بر ۳ هزار تن قیر اختصاص یافته درحال حمل می باشد که با این میزان حجم قیر و اختصاص سوخت و مصالح ترکیبی مورد نیاز حدود ۵۰ درصد معابر شهر آسفالت خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زابل ادامه داد : مشکل سوخت مهمترین چالشی است که ناوگان موتوری و کارخانه آسفالت شهرداری زابل با آن دست و پنجه نرم می کنند ، درحال حاضراز ۵۴ دستگاه ماشین آلات راه سازی و خدماتی شهرداری فقط ۱۸ دستگاه نفت گاز دریافت می کنند و کارخانه آسفالت نیز فاقد سهمیه می باشد. این مهم مشکلات عدیده ای را در مسیر خدمت به مردم بوجود آورده است.
وی در ادامه از همراهی ، همکاری و تلاش های مجدانه استاندار سیستان و بلوچستان ، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل برای خدمت رسانی بهینه به مردم تقدیر و تشکر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.