×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

🔸رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت :تکریم ارباب‌رجوع و سرعت در پاسخگویی به مراجعان ضرورتی انکار ناپذیر و باید لازمه کار مدیران شهرداری باشد .

♦️به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس: مسعود پودینه در جلسه ای که با هدف بررسی وضعیت درآمدی شهرداری زابل و تبادل نظر در این خصوص با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و مدیران شهرداری مرتبط با موضوع برگزار شد، بر تکریم و تسریع در پاسخ گویی به مراجعان تاکید شد.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر زابل با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل نگاه خاص و ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم دارند ، افزود : مدیران شهرداری که در بحث وصل عوارض ومطالبات شهرداری فعالیت دارند ، باید با حسن خلق و گشاده رویی بدور از حب و بغض و موازی کاری در پی مطالبه حق و حقوق شهرداری بر پایه قانون و اخلاق ایرانی اسلامی باشند.

🔸مسعود پودینه ادامه داد : در شرایطی که قهر طبیعت گریبان گیر مردم سیستان شده است و این مهم بر روح و روان جامعه تاثیر گذاشته و منابع و درآمد مالی شهروندان را دچار چالش نموده است و شهرداری نیز از این قاعده مستثنی نیست ، ضرورت دارد مدیرانی که به برکت نظام توفیق الهی خدمت به مردم را دارند ، با سعه صدر و خوشرویی و بدور از بروکراسی اداری در سایه قانون عوارضات شهرداری را وصول و امورات شهروندان را در اسرع وقت انجام دهند و در نیل به این هدف با همت مضاعف و روحیه جهادی گام بردارند.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر زابل خطاب به مدیران شهرداری گفت: هزاران جوان ،مومن ، انقلابی و متخصص که از ما و شما شایسته تر می باشند،مترصد فرصتی هستند که در جایگاه ما بعنوان خادم مردم قرار گیرند و عملکردی نکو تر داشته باشند لکن نباید به این پست وسمتهای دنیوی غره شد ، فخر فروشی نمود و امان مردم را برید.

🔸شهردار زابل نیز در این نشست به ارائه گزارش در رابطه با حوزه مالی و درامدی شهری ومشکلات پیش روپرداخت و خاطر نشان کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است، امیدواریم با همراهی شهروندان و نیروهای وظیفه‌شناس شهرداری بتوانیم به مردم آنگونه خدمت کنیم که شایسته آن هستند.

🔸محمد پودینه با قدردانی از حمایت وهمراهی اعضای شورای اسلامی شهر و اتخاذ تصمیمات و مصوبات مختلف بمنظور حل مشکلات مردم و آبادانی شهر زابل ،خاطر نشان کرد : در جلسات متعددی که با مدیران شهرداری داشته ایم ، خواستار تکریم مراجعان گرانقدر بوده و بر این اصل تاکید داشته ایم.

🔸شهردار زابل تصریح کرد : مدیران شهرداری خاصه مدیرانی که در حوزه مالی و وصول عوارض مشغول خدمت هستند، باید با تمام تلاش و توان بدنبال حق و حقوق شهرداری در چارچوب قانون باشند زیرا عوارضات دریافتی برای عمران شهر هزینه می شود و برکات آن بر سر سفره کارکنان خدوم شهرداری نیز هویدا خواهد شد، لذا نباید تحقق این مهم به کرامت انسانی و شان و منزلت مراجعین خدشه ای وارد کند.

💻ما را در فضای مجازی دنبال کنید

https://sistanpress.ir

http://t.me/zabol_khabar

https://splus.ir/joingroup/AGDlNddYuwUlpiRswZ2GGQ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.