×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمد سرگزی گفت :اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هم در جهت تثبیت شن های روان برای روستاهای در مسیر دالان های بادی اختصاص یافت و در دیدار اخیر با ریاست سازمان منابع طبیعی محقق شد.

به گزارش سیستان پرس : نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت،با پیگیری های انجام شده و در راستای توسعه فرودگاه زابل اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای بهسازی این فرودگاه اختصاص یافت که تا پایان سال جاری این پول تزریق خواهد شد تا قسمت های مختلف فرودگاه به نحو شایسته ای بازسازی شود.

وی افزود: همچنین اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هم در جهت تثبیت شن های روان برای روستاهای در مسیر دالان های بادی اختصاص یافت که این نیز در دیدار اخیر با ریاست سازمان منابع طبیعی محقق شد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این نشست بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیری شهیدی رجایی تاکید شد همچنین موضوع اختصاص سرانه ویژه و تجهیز کتابخانه های حوزه انتخابیه هم از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.