×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با ششمین روز هفته دولت که به روز نظارت عمومی،پاسخگویی و تبیین نامگذاری شده است ، با هدف تسریع در ارائه خدمات و افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات ثبت احوال ، با حضور ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل و رحمتی سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان ، دومین دفتر ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در شهر زابل افتتاح شد .

علی رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت : هدف از راه اندازی خدمات در دفاتر پیشخوان افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات ثبت احوال و تسریع در ارائه خدمات است .

رحمتی بیان داشت : هم اکنون در ۵۷ نقطه در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستیم و تلاش می نماییم با افزایش دفاتر پیشخوان در سطح استان خدمات سریعتری را به مراجعین ارائه نماییم .

ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تبریک هفته دولت گفت : گسترش خدمات ثبت احوال در سطح استان یکی از اقدامات بسیار خوب اداره کل ثبت احوال استان است که نشان از حساسیت مسئولین به خدمات رسانی به مردم است .

فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت : امید است با افتتاح این خدمات در سطح شهر زابل بتوانیم خدمات مطلوبی به مراجعین ارائه نماییم و رضایت مراجعین کسب گردد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.