×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

امام‌جمعه زابل ضمن تشکر از همه کسانی که طی شب و روز گذشته به طرق مختلف جویای احوال ایشان بودند خبر سلامتی خود را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، به دنبال تماس تلفنی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، خبر سلامت جسمی خود را اعلام و از تمامی کسانی که طی شب و روز گذشته به طرق مختلف جویای احوال ایشان بودند قدردانی نمود.

طبق هماهنگی‌های از قبل به عمل آمده، مقرر گردیده‌ بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی به عنوان سخنران در محل اجتماع پایانی به ایراد سخن بپردازد. اما لحظاتی قبل از استقرار در پشت تریبون مراسم باشکوه، به دلیل وخامت اوضاع جسمی و افت فشار، و تشدید ناراحتی ریوی و تنفسی، به ناگاه نقش بر زمین گردید، که بلافاصله با همکاری تیم محافظتی به محل استقرار اورژانس منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. و علیرغم تأکید بر بستری کوتاه‌مدت، به منزل مراجعه کرد.

در پی این اتفاق طی شب و روز گذشته تعداد زیادی از مخاطبان، به طُرُق مختلف ضمن تماس با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، جویای احوال ایشان بودند.
امام‌جمعه زابل ضمن تشکر از همه کسانی که نگران وضعیت جسمی ایشان هستند، با ارسال یادداشتی، از عارضه بوجود آمده، به عنوان یک موضوع کوچک یادنموده، و سلامتی خود را اعلام کرد. در این پیام آمده‌است:

سلام علیکم

بحمدالله نعمت سلامتی برقرار هست، و هیچ مشکلی ندارم. عارضه موقت و کم اهمیتی بود که مرتفع شد، آنچه ماندگار هست، لطف و مرحمت و بزرگواری مردم عزیز هست، که همواره شرمسار آقائی‌شان هستم. سایه لطف مردم سیستان، مایه مباهات و افتخار هست.

هیأت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، ضمن آرزوی سلامتی برای این عالم فاضل برجسته، موفقیت روزافزون و عزتمندی ایشان را از درگاه کبریائی پروردگار متعال مسئلت می‌نمایند.

در پی کسالت جسمی روز گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی، صبح امروز مهندس ملاشاهی فرماندار زابل به دیدار ایشان رفت، و از نزدیک در جریان روند بهبودی این عالم فاضل، قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی در خلال راهپیمایی روز ۱۳ آبان به علت وخامت اوضاع جسمی و شدت ناراحتی ریوی موفق به ایراد سخنرانی نشد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.