×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت دادستان عدالتخواه و انقلابی زابل؛ شهید موسی نوری قلعه نو، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه، و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی و اعضاء شبکه تبلیغ، خانواده معزز شهدا، عموم مردم ولایتمدار و جوانان وفادار و مدیران دستگاه‌های اجرائی و اعضاء شوراهای اسلامی، اداری‌ و تأمین شهرستان‌های پنجگانه منطقه سیستان، در محل دانشگاه زابل برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت دادستان عدالتخواه و انقلابی زابل؛ شهید موسی نوری قلعه نو در زابل برگزار شد

امام‌جمعه شهرستان زابل طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف جامعه، در مراسم بزرگداشت مقام شامخ سردار عدالت شهید حاج موسی نوری قلعه نو، ضمن تحسین عملکرد مجاهدانه همه خدمتگزاران نظام بویژه این قاضی ولائی و انقلابی به وقایع اخیر جنبش مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای طوفان‌الاقصی ایجاد گسل جدی در نظام ارائه شده توسط غرب و مادیگرایی غربی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی در ادامه افزود: قاضی دو منصب دارد . یکی حاکمیتی و دیگری إفتایی. که در موقعیت حاکمیتی باید مراقب باشد، تا دنیا زده نشود. و در منصب إفتائی لازم است اهل احتیاط باشد.

استاد درس اخلاق حوزه‌های علمیه، در تذکری کوتاه و مشفقانه خطاب به قضات دادگاه‌ها تصریح کرد: آقایان قضات! اشتباه در بخشش خسارت کمتری دارد، از اشتباه در جزا.

شهید موسی‌ نوری قلعه‌نو دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان زابل در بامداد ‌۱۵ آبانماه سال‌ ۱۳۹۲ مصادف با دوم محرم، در حال عزیمت به محل کار، به ضرب گلوله چند تن از عناصر اجیرشده و خودفروخته از سوی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.