×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

واگذاری زمین برای ساخت حدود ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن ویژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان

عطاء اله اکبری در یازدهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان که با محوریت تامین مسکن نیروهای مسلح استان و با حضور رئیس قرارگاه تامین مسکن نیروهای مسلح کشور برگزار شد، افزود: ما تلاش کرده‌ایم در کنار سایر اقشار مردم گام‌هایی موثری برای خانه‌دار کردن کارکنان نیروهای مسلح استان برداریم که واگذاری اراضی مذکور نشان از همت والا در این حوزه دارد.

وی از اشتغال بیش از ۴۱ هزار و ۵۲۵ نفر در پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امروز یکی از مهمترین اولویت های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تأسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن در کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن قابل مشاهده است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در این استان است، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان با ساخت بیش‌ از ۳۹ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در افق چهار ساله گردش مالی حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.

اکبری با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: از مجموع ۳۶ هزار و ۴۲۴ متقاضی تایید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون ۳۰ هزار و ۸۸۱ متقاضی اقدام به واریز وجه کردند و ۲۵ هزار و ۲۹۸ متقاضی تخصیص به طرح شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در امیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت نقش مستقیم ایفا می‌کند در این استان تلاش شده است با استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.