×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

📌رئیس شورای اسلامی شهر زابل در مراسم تجلیل از شهروند مسئولیت پذیر اظهارداشت: شهروندان نقشی مهم در توسعه شهر و مدیریت شهری دارند و باید با برنامه ریزی مدون ، با مشارکت مردم فرهنگ شهروندی را به آن جایگاهی که شایسته شهروندان گرامی میباشد ،رساند.

❇️به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس مسعود پودینه افزود : تجلیل از شهروندان مسئولیت پذیر بیش از پیش می تواند فرهنگ سپاس و قدردانی را در جامعه نهادینه نماید.

❇️رئیس شورای اسلامی شهر زابل با بیان این‌که آبادانی و توسعه شهری با مشارکت شهروندان میسر خواهد بود، ادامه داد: شهرداری به‌عنوان یک نهاد مردمی و عمومی از مردم و برای مردم است، بی شک مشارکت شهروندان در توسعه شهری نقش مهمی در آبادانی شهر داشته و تکریم شهروندان مسئولیت پذیر از وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.

❇️همچنین حمید رضا بزی رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر زابل بیان داشت: شهروند مسئولیت پذیر می تواند در ترویج و اشاعه فرهنگ های درست و رفتارهای سنجیده و صحیح در زمینه مدیریت شهری و حفظ حقوق شهروندی و در نتیجه شکل گیری جامعه شهری پویا ،خلاق و اثر گذار بسیار موثر باشد.

❇️محمد پودینه شهردار زابل نیز در این جلسه اظهار داشت : شهروندان مسئولیت پذیر نقش مهمی در فرهنگ‌سازی شهری دارند و الگوپذیری از شهروندان مسئولیت پذیر و تجلیل و تکریم آنها باعث خواهد شد که سایر شهروندان درنگهداری از زیرساخت ها ودرعمران و آبادانی شهر مشارکت بیشتری داشته باشند.

✅در پایان این مراسم در صحن علنی شورا از خدمات ارزشمند شهروند مسئولیت پذیر آقای برات سنچولی از اهالی محترم محله پاسداران توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل تجلیل بعمل آمد.

💥ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید :

https://sistanpress.ir/

http://t.me/zabol_khabar

https://splus.ir/joingroup/AGDlNddYuwUlpiRswZ2GGQ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.