×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

شروع ثبت‌‌نام اعتکاف رجبیه در منطقه سیستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، و به نقل از روابط‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، ثبت‌نام مراسم اعتکاف از روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه، آغاز شده‌است و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه با مراجعه حضوری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی به مناسبت فرارسیدن ایام اعتکاف، اظهار کرد: مسئله اعتکاف از اتفاقات و رویدادهای مهمی است که زمینه‌ساز ارتقاء روح معنویت در سطح جامعه است.

وی با بیان این‌که در برنامه اعتکاف رجبیه امسال برای بیش از دو هزار نفر در ۱۷ مسجد جهت شرکت و بهره‌برداری از مراسم اعتکاف برنامه‌ریزی شده‌است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده، بیش از یک‌هزار نفر از این عزیزان از میان دانشجویان و دانش‌آموزان هستند، که برای بهره‌برداری بهینه از این فرصت ویژه، برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز مساجد خاصی در نظر گرفته شده است.

رئیس شبکه تبلیغ شهرستان زابل با اعلام اینکه، هزینه‌های شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه امسال به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته‌است، افزود: با توجه به شرایط جوی و برودت شدید هوا مخصوصا در شبها و ساعات اولیه صبح، هماهنگی‌های لازم در خصوص آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تقویت لوازم گرمایشی مساجد و تهیه اقلام بهداشتی، انجام شده‌است.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام اعتکاف از دوشنبه ۲۵ دی‌ماه به صورت حضوری در محل اداره تبلیغات اسلامی زابل آغاز و داوطلبان با حضور در این اداره می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت اعتکاف خود اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.