×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای نگهبان، تعداد کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سیستان به ۵۳ نفر افزایش‌یافته و ۳۴۳ شعبه اخذ رأی در حوزه سیستان که ۱۵۲ شعبه ثابت و ۱۹۱ شعبه سیار و ۱۲۱ شعبه شهری و ۲۲۲ شعبه روستایی در سطح حوزه انتخابیه در امانت‌داری کامل آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

سیستان پرس:علیرضا ملاشاهی با اشاره به حماسه انتخابات در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: ان‌شاءالله در حماسه ۱۱ اسفند امسال، روز شکوهمند و تجلی مشارکت سیاسی مردم سیستان به ویژه رأی اولی در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

وی ادامه داد: رأی اولی‌ها با شناخت و درک صحیح از اوضاع سیاسی می‌توانند انتخابی درست داشته باشند و به‌طورقطع این انتخاب در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه شور و نشاط انتخابات اسفند با حضور رأی اولی‌ها قطعاً افزایش خواهد یافت افزود: باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های نظام، نسل نوجوان و جوان را نسبت به جایگاه و اقتدار کشور عزیزمان بیشتر آگاه کنیم و این آگاهی و روشنگری یعنی تبیین نظام جمهوری اسلامی و ایران قوی که با مشارکت حداکثری مهر تأییدی بر حقانیت نظام و مشتی محکمی در دهان دشمنان جمهوری خواهد بود.

وی تأکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان ما سال‌هاست که به روش‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات به‌ویژه انتخابات اسفند امسال هستند که البته با هوشیاری و حضور حداکثری مردم بابصیرت در پای صندوق رأی، امید دشمنان به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.