×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله تجهیزات آب‌شیرین‌کن طرح تأمین آب اضطراری سیستان و زاهدان از مرزهای غربی کشور وارد و اکنون در محل کارگاه مستقر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، علیرضا قاسمی صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طرح تأمین آب اضطراری سیستان و زاهدان از سه راهی دشتک که با برداشت آب از منابع آب زیرزمینی هامون هیرمند، حُرمک، شیله و لواریاب از ابتدای آذر ماه سال گذشته در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان به صورت مطالعه و اجرا همزمان آغاز شده بود، هم اکنون با ورود اولین محموله از تجهیزات شیرین سازی آب در مرحله نهائی قرار دارد.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط خاص آب در منطقه از لحاظ کیفیت برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف سیستان و زاهدان، شیرین‌سازی با نصب دستگاه‌های آب شرین‌کن به طرح اضطراری اضافه شد که در این راستا بخش اعظمی از سازه‌های اجرایی طرح احداث و نصب شد و طی چند روز گذشته بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای شیرین سازی از مرزهای غربی کشور وارد و هم اکنون به کارگاه و کارخانه آب شیرین کن رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود سایر تجهیزات نیز به مرور حمل و برای نصب و راه‌اندازی در محل آب شیرین کن استقرار یابد.

قاسمی در پایان اضافه کرد: این آب‌شیرین‌کن در سه فاز اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیت نهایی آن ۱۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.