×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث نبی مکرم اسلام(ص)

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث

زابل: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، با صدور پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) را به پیروان راستین آن حضرت و جویندگان راه رستگاری و حقیقت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی زابل؛ در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم”ص”:
اِنَّما بُعثِتُ لِاُتَمَّمَ مَکارِمَ الأخلاقِ

۲۷ رجب، سالروز طلوع خورشید درخشان بعثت، و برانگیخته شدن حضرت محمد مصطفی(ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین و یادآور یکی از شیرین‌ترین روزهای تاریخ بشریت است.

در این روز پیامبرعظیم‌الشأن اسلام(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت نماید.

بعثت فخر کائنات آغازگر یک راه درخشان برای تکامل دین الهی، تجلّی نور و رحمت و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی و تحقق راستین آزادی و عدالت و برابری و توحید و رمز خضوع در برابر خداوند متعال و مجمع همه زیبائی‌ها و خوبی‌ها؛ و پاسخی جامع برای نیازها و آبی زلال برای جانهای تشنه است.

در حقیقت مبعث، فصل شکفتن گل سرسبد بوستان رسالت، سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی‌عدالتی، تبعیض جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند؛ و امروزه بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان پیرو شریعت مبینی هستند، که نوید وحدت حق طلبان جهان، از خاستگاه وحی و پیام خیزش انسان از خاک تا افلاک را سر داده‌است.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید مبعث بهار معنویت و روز روشن شدن مشعل هدایت به دست برگزیده‌ترین مخلوق خدا، که یادآور تجلی نور الهی، بر وجود منور سرور کائنات حضرت محمد مصطفی(ص) است، را به محضر امام عصر”ارواحنافداه”، نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی” همه پیروان و محبان آن حضرت در سرتاسر جهان، و ملت بزرگ ایران اسلامی، بویژه مردم نجیب، صبور و ولایتمدار شهرستان زابل و همه مرزنشینان غیور و سلحشور خطه پرافتخار سیستان، که همواره در حفظ و ترویج اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) استوار و ثابت قدم هستند، تهنیت و شادباش عرض می‌نمایم.

امیدوارم در سایه عنایات باریتعالی و در صراط نورانی نبوی در زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی”ص” قرار گیریم. ان‌شاءالله

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.