×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس اداره مخابرات شهرستان زابل ازعملیات اجرائی طرح برگردان تلفن بربسترفیبر نوری خبر داد و گفت:اجرای شبکه فیبر نوری در تمامی مناطق این شهرستان انجام خواهد شد .
سید حسن قریشی در گفت و گو با رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه های فیبرنوری مخابرات منطقه و در راستای تحقق طرح نجما ( نهضت جهادی مخابرات ایران)، در ایام الله دهه مبارکه فجرمراسم آغاز عملیات اجرائی فیبر نوری با حضور امام جمعه ، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان زابل برگزار شد.

سید حسن قریشی,رئیس مخابرات شهرستان زابل,مخابرات شهرستان زابل

رئیس اداره مخابرات شهرستان زابل افزود : در ایام الله دهه مبارک فجر شهر بنجار به تکنولوژی فیبر نوری مجهز و مردم این شهر از این خدمت نظام بهره مند شدند.

وی بیان داشت : شهر بنجار با ۷۰۰۰ متر حفاری به عنوان اولین شهر در شمال ، سیستان و بلوچستان است که تحت پروژه نجمای شرکت مخابرات ایران به طور کامل به تکنولوژی فیبر نوری مجهزشده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان زابل تصریح کرد : در راستای تحقق نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران ( نجما) با تلاش ها و عزم جهادی همکاران مخابرات منطقه فیبرنوری شهر بنجار برای استفاده مناطق مسکونی و تجاری به بهره برداری رسید.

وی افزود : اجرای طرح نجما با همکاری و تعاملاتی که بین مخابرات منطقه و سایر دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری وجود دارد ،شاهد آن خواهیم بود که در حداقل زمان شبکه فیبر نوری برای تمامی مناطق شهرستان زابل انجام گردد چرا که این طرح از زیرساختهای مهم شهرسازی نوین محسوب می شود.

سید حسن قریشی در پایان به اهمیت، ویژگی ها و مزایای استفاده از فیبرنوری و سرویس های نوین مخابراتی اشاره کرد و بر ضرورت همیاری و تعامل سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای تسریع و تحقق این طرح مهم تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.