×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

۴ واحد صنفی متخلف، در زابل به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی، و فروش کالاهای تاریخ گذشته پلمپ شد

چهار واحد صنفی متخلف در زابل نقره‌داغ شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، به گفته رئیس اداره صمت زابل، با هدف اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، کار بازرسی از تولیدکنندگان مواد غذائی، صنف کفش و پوشاک، عمده فروش، و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دستور کار قرار گرفت.

پیری در ادامه افزود: پیرو این بازدیدها یک واحد فروشگاه زنجیره‌ای با دستور رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی پلمپ و برای ۳واحد صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم صدور صورتحساب، فروش اجباری، در محل واحد صنفی متخلف مراحل اولیه تشکیل پرونده انجام گردید، و رسیدگی به این تخلفات توسط رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی در محل صورت پذیرفت.

وی با بیان این‌که: با افراد متخلف مطابق قانون و به شکل جدی برخورد خواهدشد، افزود: وضعیت تعدادی دیگر از واحدهای صنفی، در دست بررسی است و در صورت مشاهده تخلف با آنها مطابق قانون‌ برخورد خواهد شد.

این عضو کارگروه تنظیم بازار با بیان اینکه هر شهروند یک بازرس است خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی مراکز تهیه و عرضه مواد غذائی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ با ستاد تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

لازم به یادآوری است، طرح ویژه کنترل و نظارت بر بازار مصرف، به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲، لغایت ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحدهای صنفی متخلف بشدت برخورد خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.