×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

💢 ٪۵۰ پمپ بنزین‌ها، در استان سیستان و بلوچستان از طرح کدینگ سوخت خارج شد

🔹 هم‌زمان با آغاز سال نو و شروع مسافرت‌های نوروزی، بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت، از طرح کدینگ خارج شده‌اند، و مسافران نوروزی می‌توانند در این جایگاه‌ها، بنزین مورد نیاز خود را دریافت کنند.

🔹 معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و بخش شرقی هرمزگان شماری از جایگاه‌ها با نظر مسئولان استانی، از طرح کدینگ خارج شده‌است.

🔹 فضل‌الله اکبری، با اشاره به اجرای توزیع سوخت در قالب طرح کدینگ در سه استان سیستان و بلوچستان، استان کرمان و بخش شرقی استان هرمزگان، به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور گفت: هرچند در این استان‌ها تنها خودروهای بومی این استان‌ها می‌توانند، سوختگیری کنند، اما برای ایام نوروز، شماری از جایگاه‌ها با نظر مسئولان استانی، از طرح کدینگ خارج شده‌است، و مسافران نوروزی می‌توانند در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری انجام دهند.

🔹 وی افزود: تمهیدات لازم به‌منظور سهولت مسافران نوروزی این مقاصد سامانه‌ای ایجاد شده‌است، تا تعداد و مشخصات کامل این جایگاه‌ها، همراه با شماره تلفن و آدرس جایگاه‌ها از طریق پیامکی به محض ورود مسافران به محدوده این استان‌ها (از طریق ثبت پلاک خودرو توسط دوربین‌های جاده‌ای) اطلاع‌رسانی شود.

🔹 معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: اطلاعات کامل این جایگاه‌ها، با نصب بنر به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

🔹 اکبری افزود: در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌ها از طرح کدینگ خارج شده‌اند و مسافران نوروزی می‌توانند از طریق این جایگاه‌ها، بنزین مورد نیاز خود را دریافت کنند.

🔹 وی بیان کرد: این طرح به‌دقت و با نظارت کامل در این مناطق اجرایی می‌شود و علاوه بر آن کارت آزاد هم به میزان کافی برای مسافران، در این جایگاه‌ها توزیع شده است.

🔹 قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: در صورتی که نیاز به جایگاه‌های بیشتری برای توزیع سوخت نوروزی داشته باشیم، این آمادگی وجود دارد تا به‌سرعت جایگاه‌هایی تازه را از طریق نواحی مجهز کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.