×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و بیش از ۲۰ کیلوگرم موادمخدر در چند عملیات مقتدرانه توسط مرزداران شمال استان خبر داد.

  سرهنگ  پرویز قاسم زاده  اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌های شمالی استان و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

 وی افزود: مرزداران شمال استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیر‌های تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور را شناسایی که با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

 فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله کوله باری از خاک کشور مقابل وارد کشور کنند که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند و به سمت آنها تیراندازی کرده که با اقتدار و رأفت مرزداران مواجهه شده و در نهایت باتوجه به آتش سنگین مرزداران از محل متواری گردیدند.

 وی بیان داشت: مرزداران سلحشور و مقتدر در چند عملیات مقتدرانه موفق شدند، ضمن کشف یک قبضه سلاح کمرشکن، مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های ایران اسلامی را بکار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.