×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

فرماندار ویژه زابل: عملیات زیرسازی و آسفالت ۵ روستا و محله حاشیه شهر از ابتدا سال در زابل انجام و در دست اقدام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: از ابتدای سال، عملیات زیرسازی و آسفالت حدود ۵ روستا به همت بنیاد مسکن و دهیاری ها در سطح این شهرستان از ابتدای سال انجام و در حال اقدام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، علیرضا ملاشاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ظهر امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت روستای “کربلایی قربان” از توابع بخش کرباسک شهرستان زابل، افزود: بحمدلله نظر به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم، در حال حاضر عمران و آبادانی در تمامی زمینه‌ها، خصوصا در روستاها با سرعت شایان تحسین در جریان است.

فرماندار ویژه زابل اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرحی در قالب نهضت بهسازی و آسفالت در سطح روستاهای شهرستان را شروع کرده و این اقدام در راستای خدمات شایسته به روستائیان عزیز در حال اجراست.

وی افزود: از ابتدای سال از محل اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل بیش از ۸۰ هزار مترمربع آسفالت در ۵ روستا و محله حاشیه شهر تخصیص یافته، که چندین روستا و همچنین محلات حاشیه شهر در مرحله آسفالت و بقیه روستاها در مرحله زیرسازی و تکمیل آسفالت هستند.

ملاشاهی ادامه داد: این گونه اقدامات باعث پایداری جمعیت، توسعه روستایی و خوشحالی مردم خواهد شد و حق روستائیان عزیز است که از این گونه امکانات و خدمات بهره‌مند باشند.

وی افزود: انتظار داریم در آینده نزدیک آسفالت معابر روستائی، در بقیه روستاها هم تکمیل شود و در سال آینده روستاهای بیشتری از نظر اجرای عملیات اسفالت تحت پوشش فعالیت‌های بنیاد مسکن قرار گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.