×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس‌نیا

به دنبال یک گروگان گیری در دربند تهران با تلاش و جدیت عوامل پلیس، در کمتر از ده دقیقه فرد گروگانگیر زمین‌گیر، و گروگان‌ها علی‌رغم این‌که به بنزین آغشته شده‌بودند، به طرزی معجزه آسا از درون خودروی شعله‌ور بیرون آمدند ‌

در ساعت ۱۷:۱۵ روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ احدی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام داشت که طی تماس همسرش اطلاع پیدا کرده‌است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده‌شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا نموده‌است.

با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی مطلع شدند که فرد گروگانگیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته‌است.

با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام؛ و در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان آیت‌الله مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی می‌شود.

فرد گروگان گیر که در راستای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده‌شده را به بنزین آغشته کرده‌بود، با مشاهده مأموران بلافاصله اقدام به آتش‌زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که مأموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و همزمان با نجات افراد ربوده شده بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی نموده و نهایتاً فرد گروگان گیر را دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری انگیزه خود رااز این کردار ناشیانه، انتقام و اخاذی از پدر خانواده اعلام کرده‌است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.