×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس :بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان زابل صبح امروز چهارشنبه ، پس از اتمام مراسم تکریم و معارفه و در اولین روز کاری با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام شهر بنجار و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر این شهیدان عظیم الشان با آرمان های شهداء میثاقی دوباره بست.

حسینعلی دروهی در حاشیه این آیین اظهار داشت : ما هرچه داریم ازخود گذشتگی و ایثار شهداست ، لذا باید همواره آرمان های شهدا سرلوحه و چراغ راهمان باشد ، بدانیم به چه قیمت و بهایی وظیفه خدمت کردن به مردم را به ما ارزانی داشته اند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان زابل افزود : برای بهبود معیشت مردم و توسعه بیش از پیش بخش مرکزی برنامه داریم و برای رسیدن به این مهم با نگاه فراجناحی پای در میدان عمل گذاشته و ضمن دراز کردن دست یاری به سمت تمامی مردم فهیم و ارزشمند بخش مرکزی و روشنفکران ، از هر طرح و برنامه ای که بتواند ما را در رسیدن به اهداف مذکور کمک کند صمیمانه استقبال می کنیم .

دروهی همچنین از اعتماد استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل در انتخاب وی بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان زابل تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت امیدواریم بتوانیم با تلاش های مجاهدانه و خدمات صادقانه علاوه بر رضایت مردم ، موجبات رضایت خداوند متعال را نیز فراهم آوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.