×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس :با حضور ناظری فرماندار شهرستان زابل ، ماندانا زنگنه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری،عابدی مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت فروشگاه رفاه و شماری از مسئولان استانی و شهرستان کلنگ احداث فروشگاه زنجیره ای رفاه زابل در زمینی به مساحت  حدود ۲۲۰۰ مترمربع در خیابان امام خمینی به زمین زده شد.

فروشگاه رفاه زابل

هوشنگ ناظری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاری صورت گرفته ، اظهار داشت:  با توجه به وضعیت سیستان که از آن آگاه هستید، مردم در شرایط سختی بسر می برند و خشکسالی و ریزگردها بشدت مردم این خطه ولایت مدار را آزار می دهند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شرستان زابل بیان کرد : سرمایه گذاری مرهمی است بر دردهای مردم سیستان چرا که اگر  سرمایه گذاران در این دیار سرمایه گذاری کنند ، باعث بهبود معیشت و ماندگاری مرزداران غیور سیستانی خواهند شد.

هوشنگ ناظری  تصریح کرد :سرمایه گذاری فروشگاه رفاه در این منطقه را به فال نیک می گیریم و یاد آور می شویم ، کارخانه و واحدهای تولیدی دیگری از جمله  کارخانه های کاغذ ،کاشی، لاستیک و … در حال احداث می باشند،که با اتمام این پروژه ها شاهد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شمار زیادی از فرزندان سیستان خواهیم بود.

 

فرماندار شهرستان زابل خاطر نشان کرد : دولت  به دنبال ارتقاء شاخص ها و توسعه منطقه  در حوزهای  فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی  و… می باشد و ما نیز دست کسانی را که بدنبال تعالی وسربلندی سیستان و سیستانی هستند  به گرمی می فشاریم  و از آنان استقبال و بستر حضور آنها در منطقه را فراهم می سازیم.

 

عابدی مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت فروشگاه رفاه نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور و سرمایه گذاری در شهرستان زابل ، در خصوص مشخصات این پروژه  گفت : فروشگاه رفاه شهرستان زابل  در زمینی به مساحت ۲۲۱۰ مترمربع  احداث که از این میزان ۱۲۱۰ مترمربع تجاری و ۱۰۰۰ متر مربع آن پارکینگ خواهد بود.

عابدی افزود : اعتبار آن ۱۰۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای این پروژه یکسال می باشد و برای ۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال بصورت مستقیم و غیر مستقیم در بر خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.