×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، اخیرا و به دنبال نارسائی های شرکت ملی پخش و پالایش فرآوردههای نفتی در تامین و توزیع سوخت خانگی (نفت سفید و گاز مایع) سرپرست فرمانداری زاهدان نسبت به تشکیل جلسه اضطراری کمیته سوخت اقدام کرده بود، پس از این جلسه که با حضور تنی چند از اصحاب رسانه برگزار گردید، متنها و فایلهایی در شبکه های اجتماعی دست به دست و منتشر شد که نهایتا سرپرست فرماندار را وادار به انعکاس و صدور اطلاعیه نمود. و نسخه از آن را به هیأت تحریه پایگاه خبری، تحلیلی سیستان پرس ارسال کرد، صحت و سقم موارد مطرح شده در این اطلاعیه بر عهده روابط عمومی فرمانداری زاهدان است، متن اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری زاهدان که پیرامون حواشی اخیر در فضای مجازی منتشر شده به این شرح است:

با عنایت به فرارسیدن فصل سرما و دریافت گزارشهای مردمی و همچنین بررسی میدانی کارشناسان فرمانداری در خصوص وجود نارسائی هائی در تامین و توزیع سوخت( گاز مایع و نفت سفید) جلسه اضطراری کمیته سوخت با دستور سرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء اصلی و نیز برخی اصحاب رسانه در مورخه ٩٧/٨/١۵ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه نخعی، سرپرست فرمانداری ضمن ارایه مستندات منجمله تصاویری از وجود صفوف طولانی در بعضی نقاط شهر، شدیدا به نحوه خدمات رسانی به مردم، اعتراض کرده و خواستار توضیح مسئولین امر شد.

نخعی، در ادامه جلسه و در برابر انکار وجود نقص و نارسائی و نیز تکذیب وجود نارضایتی در بین مردم توسط یکی از اعضا، ضمن توبیخ و تذکر جدی به مشارالیه سخنانی در باب اینکه، مردم ما را می بینند و درست قضاوت می کنند، بیان کرد و تاکید نمود هیچ شأنی بالاتر از خدمت صادقانه و به موقع به مردم نداریم، همان مردمی که در تمام شرایط پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند و با حضور حماسی آنها در یوم الله ١٣ آبان بار دیگر حمایت تا پای جانشان از نظام رقم خورد.

لذا ارائه به موقع و مطلوب خدمات، به ویژه رفع نیازمند های اولیه مردم باید در اولویت امور قرار گیرد.
و باید برابر شان نظام اسلامی و شهروندان جمهوری اسلامی عمل کنیم.
لازم به ذکر است؛ در همین جلسه سرپرست فرمانداری زاهدان طی تماس تلفنی با دکتر موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی کشور، ضمن تشریح شرایط شهرستان در تامین و توزیع سوخت ، راهکارهائی منجمله افزایش سهمیه گاز مایع شهرستان، تسریع در تامین نفت سفید و نیز ضرورت تشدید نظارت بر عوامل توزیع را طرح نموده که مورد موافقت مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی کشور قرار گرفت.
در پایان جلسه نیز علاوه بر تصویب مصوباتی مبنی بر تسریع در امور خدمات رسانی، نخعی سرپرست فرمانداری زاهدان دستوراتی مبنی بر برخورد قانونی با کسانی که در روند خدمت رسانی مطلوب ایجاد اختلال می کنند، صادر نمود.
در حاشیه جلسه فوق، متاسفانه افرادی در برخی از گروهها در فضای مجازی بدون رعایت اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای ضمن تقطیع فیلم جلسه و انتشار آن اقدام به ترویج شایعه نمودند.
در پایان به استحضار مردم شریف زاهدان میرساند:
این فرمانداری استقبال و استفاده از هرگونه نقد سازنده را بر خود واجب میداند و نیز در راستای اهداف دولت تدبیر و امید خصوصا دفاع از حقوق ولی نعمتان اصلی انقلاب که همان مردم شریف هستند و نیز ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.