×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دیدار فرماندهی و اعضای شورای نواحی پایگاههای مقاومت بسیج زابل، با امام جمعه این شهر، در آستانه هفته بسیج
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی سیستان پرس، فرماندهی و اعضای شورای نواحی پایگاههای مقاومت بسیج زابل، در آستانه گرامیداشت هفته بسیج، به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین به همه بسیجیان و همه کسانی که دارای تفکر و اندیشه بیسجی هستند، پیرامون هجمه های همه جانبه و بیرحمانه و مکارانه دشمن در مسائل اخلاقی، دینی و اقتصادی و جنگ رسانه ای(جنگ نرم) در فضای مجازی و حقیقی سخنان مبسوطی بیان کرد، وی در این دیدار بر لزوم هوشیاری و برنامه ریزی جهت مهندسی معکوس و مقابله با ترفندهای دشمنان تاکید نمود.
وی همچنین، لزوم سیاستگزاری در مسائل اخلاقی و تبیین اعتقادات بویژه بحث ابتذال فرهنگی در فضای گسترده مجازی، معضلات اجتماعی و آسیب هایی که نسل جوان را تحت تاثیر قرار می دهد را امری ضروری دانسته و افزود: انتشار تفکر بسیجی در حوزه های علمیه که نتیجه آن تربیت شخصیتهای متفکر و بسیجی انقلابی است، در زمره موضوعات اصلی ماست.
امام جمعه زابل، بر لزوم اجرای سیر مطالعاتی تفکرات و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در نشست ها و جلسات که جزو مهمترین مباحث می باشد نیز اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.