×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
قدس نیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، در نشستی صمیمانه فرمانده سپاه ناحیه زابل طی نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که در محل دفتر کار سرهنگ ثمره حسینی برگزار شد، به تشریح اهم برنامه های هفته بسیج سال ۱۳۹۷ پرداخت.
وی ابتدا ضمن تبریک به جهت قرار گرفتن در ماه مبارک ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و همچنین هفته بسیج، تقارن هفته بسیج و هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت:
فعالیت‌های ناحیه مقاومت سپاه زابل در ۳ سطح و در قالب ۵۲ عنوان برنامه انجام می‌شود. عمده فعالیتهای بسیج در زمینه محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی خواهد بود. یکسری برنامه‌ها از جمله نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با امام جمعه زابل، جلسه شورای اداری، تشکیل ستاد هفته بسیج و فضاسازی سطح شهر قبل از شروع هفته بسیج انجام شده استهفته بسیج انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه زابل درخصوص برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: دوره‌های تربیت و تعالی در مساجد، جذب اعضای عادی بسیج، نشست‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه از برنامه های هفته بسیج با شعار محوری “بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت” خواهد بود.
وی از دیگر برنامه‌های این هفته، به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام اردوهای فرهنگی و جهادی، روایتگری چهل سال انقلاب، برگزاری یادواره شهدا و اجرای زنگ بسیج بطور نمادین در یکی از مدارس سطح شهر اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی همچنین افزود: روز جمعه با حضور بسیجیان در نماز جمعه رزمایش صالحین قبل از اذان ظهر برگزار خواهد شد و در روز پایانی هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان زابل با عنوان “بسیج ۴۰ سال افتخار” برگزار می شود.

وی در پایان درباره اقدامات انجام شده در خصوص آسیب های اجتماعی به تشکیل قرارگاه جوادائمه اشاره کرد و گفت: این قرارگاه جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی با پنج کارگروه الف) فرهنگی و پیشگیری، ب) سازندگی،
ج) امنیت، د) درمان، و) اشتغال، تشکیل گردیده است و طرح قرارگاه محله‌ای شهید موسی نوری قلعه نو با موضوع مبارزه با مواد مخدر در این خصوص اقدامات مناسبی انجام داده است.

سرهنگ ثمره حسینی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری ایکنا اجرای طرح های مفید اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است که در حاشیه شهر و روستاها فعالیت‌های عمرانی و بهداشتی اجرا میشود و ما جهت خدمت به مردم از تمامی ظرفیتها استفاده خواهیم کرد. بسیج مستضعفین یک تشکیلات مردمی و برآمده از بطن محرومترین اقشار جامعه است، و خدمت رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام مقدس الهی افتخار ماست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.