×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

‍ مردم شهرهای منطقه سیستان در انتظار خدمت رسانی عادلانه صندوق کارآفرینی امید
مدیریت صندوق کار آفرینی امید استان سیستان و بلوچستان، عدالت در تخصیص اعتبارات، پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات به مردم ولایتمدار و نجیب شمال استان را بیش از پیش مورد توجه و در دستور کار قرار دهد.

عدالت در تخصیص اعتبارات ، اعطای تسهیلات و خدمات رسانی به مردم از سوی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، مدنظر قرار گیرد. / صندوق کار آفرینی امید شهرستان زابل پاسخگوی نیاز مردم حوزه سیستان نیست.

فرماندار شهرستان زابل گفت: بانک‌ها و موسسات مالی در توزیع اعتبارات ، اعطای تسهیلات و خدمات رسانی به مردم عدالت محوری را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان، که روز دوشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیاز شهرستان زابل به توسعه، نقش بانکها و تاثیر گذاری آنها برای تحقق این مهم بویژه در بخشهای کشاورزی، صنعت و… را می طلبد و با قاطعیت می‌توان گفت: توسعه شهرستان بدون همکاری و تعامل بانکها امکانپذیر نیست.

غلامرضا گنجی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت: اولویت اصلی ما اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات حوزه اشتغال را مرتفع کنیم، قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود مرتفع خواهند شد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در ادامه با تاکید بر لزوم کاهش نرخ بیکاری در روستاهای زابل، افزود: اشتغال روستایی یکی از مهمترین راه حلهای رفع معضل بیکاری است و بخشدار مرکزی با همکاری اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید از همه امکانات موجود جهت توسعه اشتغال روستایی و رفع معضل بیکاری استفاده کند.

صندوق کار آفرینی امید شهرستان زابل جوابگوی نیاز مردم نیست

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زابل، گفت: شعبه صندوق کار آفرینی امید شهرستان زابل با کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می‌کند، در این واحد فقط دو کارمند، به خدمات رسانی به مردم مشغولند، و بالطبع، جوابگوی حجم زیاد مراجعات و رفع نیاز مردم تمام شهرهای منطقه سیستان نیست.

فرماندار شهرستان زابل تصریح کرد: تنها شعبه این صندوق با دو کارمند در شهرستان زابل استقرار دارد، که به شهرهای تمام حوزه سیستان خدمات ارائه می‌دهد، و شعبه ای که فقط دو نفر کارمند دارد و در خدمت رسانی به مردم محدوده شهرستان زابل دچار مشکل است، چگونه می توان از آن انتظار داشت که به کل حوزه سیستان خدمات ارائه دهد.

معاون استاندر و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: صندوق کار آفرینی امید شهرستان زابل، در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز از شرایط مطلوبی برخوردار نیست، این موضوع باعث تشدید گلایه ها و نارضایتی مراجعین به این صندوق شده است.

غلامرضا گنجی افزود: از مدیریت صندوق کار آفرینی امید استان سیستان و بلوچستان، درخواست داریم که عدالت در تخصیص اعتبارات، پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهتر به مردم ولایتمدار و نجیب شمال استان را بیش از پیش مورد توجه و در دستور کار خود قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.