×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ نشست بررسی مشکلات مسکن طلاب و روحانیون شهرستان زابل با حضور معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.
این نشست با مشارکت مدیر مرکز خدمات استان، معاون مسکن و مدیرکل املاک و امور بهره‌برداران مرکز خدمات کشور و پیمانکار سازنده پروژه شهرستان زابل، در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان، در زاهدان برگزار شد.
طی این جلسه ابتدا، حجت الاسلام والمسلمین انصاری مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در زمینه رفع مشکلات مسکن طلاب ارائه کرد و به بیان وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت و خواستار رسیدگی به مشکلات پروژه مسکن زابل شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علاء رفیعی معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور ضمن خیرمقدم به حضار، خواستار ارائه دلایل پیمانکار برای نیمه فعال بودن پروژه و دیگر مشکلات آن شد.
مهندس پیشادست، پیمانکار و سازنده طرح اظهار داشت: افزایش نرخ تورم موجب بالا رفتن دستمزدها و مصالح گردیده که خود باعث به وجود آمدن مشکلات مالی فراوان شده است و در نتیجه کلیه برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های آن شرکت برای تحویل به موقع پروژه با مشکل مواجه شده است.
وی از مسئولان مرکز خدمات خواستار همفکری برای حل این موضوع شد تا ضمن از سرگیری عملیات اجرایی پروژه، واگذاری واحدها نیز طی زمان معین انجام شود.
در پایان جلسه مستندات پیمانکار مبنی بر افزایش قیمت عملیات اجرایی پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.