×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خطاب به تشکل های اجتماعی استان گفت : کار سیاسی باعث تضعیف تشکل ها و سمن ها خواهد شد پس سعی کنید در انتخابات تریبون جناح‌های سیاسی نشوید اما روشنگری از وظایف تشکل هاست.

سیستان پرس :علی زینی وند در نشست صمیمانه با تشکل های اجتماعی استان که در استانداری برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت إظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن پتانسیل های فراوان، وسعت و گستردگی، مردم خوب و با اصالت و فرهنگ غنی، دارای مسائل و موارد خاص خودش است که شرایط خدمت در این استان را با دیگر استان ها متفاوت کرده است بطوریکه شاید مدیران دیگر استانها با حجم کمتری از این چالش ها و مسایل رو به رو باشند.

🔹️ وی با اشاره به نگاه اتهام آمیز به کارمندان و دولتی ها را بر گرفته از قضاوت های ناعادلانه و نادرست ذکر کرد و آن را مغایر با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دانست و افزود: فضای اجتماعی و عمومی حاکم بر استان، اراده قوی مدیران استانی را متزلزل می‌کند.

🔹️ او ادامه داد: ذهنیت‌های وارونه و غیر واقعی نسبت به دولت و کارگزاران نظام به اصلاح جامعه کمکی نخواهدکرد.

🔹️ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه فعالیت تشکل ها، احزاب و سمن ها در حوزه های مختلف اجتماعی امر پسندیده و قابل احترام است؛ تصریح کرد: قدر نشناسی این فعالیت‌های مهم نشان از عدم شناخت این جایگاه است.

🔹️ زینی وند همچنین از تشکل ها، احزاب و سمن های استان خواست توقعات خود را نسبت به دولت و شرایط حاکم بر استان واقعی تر کنند.

🔹️ وی با ذکر این مطلب که این استان یک استان قومی و مذهبی است و نیاز به گفتمان تقریبی به دور از هرگونه اختلاف و گرایش های قومی دارد، ادامه داد: گفتمان حاکم بر استان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اداری باید گفتمانی ناظر بر رفع مشکلات و معضلات توسعه‌ای استان باشد.

🔹️ او گفت: در شرایط کنونی کشور و استان، نیاز به تشریح و تولید گفتمان حمایتی از خدمات دولت داریم و در این میان نقش سمن ها و احزاب به عنوان پرچمدار؛ بسیار حائز اهمیت است.

🔹️ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان فعال کردن موسسه “آبشار عاطفه ها” به عنوان یکی از مهم‌ترین خیریه های کشور در استان را ضرورت دانست و بیان داشت: برای ایجاد ساختار این خیریه نیاز به بسیج امکانات عمومی و مردمی از داخل و خارج استان داریم چرا که با امکانات محدود دولتی، مشکلات گفته شده قابل رفع نخواهد بود.

🔹️ زینی وند گفت: در شرایط کنونی که کشور ما در محاصره تحریم ها قراردارد، مجموعه تدابیر نظام به ویژه تدابیر شخص مقام معظم رهبری و اقدامات دولت منجر به همگرایی و هم‌افزایی نیروهای داخلی نظام شده و کشور ما را به سمت و سویی می برد که دشمنان در مقابل ما زانو خواهند زد.

🔹️ وی إظهار داشت: در امور مردم درجایی که لازم است، با وجود همه قوانین خشک و دست و پا گیر، باید تسهیل گری کنیم.

🔹️ او ادامه داد: این استان مشکلات و پیچیدگی های زیادی دارد و کسی که از قوانین سرپیچی می کند نباید احساس امنیت و راحتی خاطر داشته باشد.

🔹️ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، قانون جمهوری اسلامی ایران را خط قرمز مسئولان استان دانست و گفت: همه ما در هر جایگاهی تابع ملاحظات و قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم.

🔹️ زینی وند در پایان إظهار داشت: اعتقاد دارم کار سیاسی باعث تضعیف تشکل ها و سمن ها خواهد شد پس سعی کنید در انتخابات تریبون جناح‌های سیاسی نشوید اما روشنگری از وظایف تشکل هاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.