×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ فرمانده منطقه انتظامی زابل، از شناسائی و دستگیری سارق سابقه دار پروژههای درحال ساخت با ۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “احمد ثمره حسینی” در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از ساختمان در حال ساخت واقع درخیابان امام خمینی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در خیابان “نیمروز” دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۲۴ ساله مقادیر زیادی اموال سرقتی از جمله سنگ برش، دریل، دستگاه جوش، شیرآلات ساختمانی، یک شاخه آهن دوبل شده ۲ متری، یک عدد نبشی ۳ متری، ۱عدد نعل درگاه، ۴ کیلوگرم سیم مس و سایر وسایل ساختمانی کشف شد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم در بازجوئیهای تخصصی به ۳ فقره سرقت از ساختمانهای در حال ساخت و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر ۳۸ و ۴۱ ساله و معرفی آنها به مراجع قضائی، به صاحبان ساختمانهای در حال ساخت هشدار داد پس از اتمام ساعات کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری و از نگهبانان قابل اطمینان برای مراقبت از پروژه های ساختمانی استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.