×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشرفیان در خطبه های نمازجمعه سوم آبانماه شهر علی اکبر؛ پس از توصیه به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، بیان کرد:
شاهکار اطلاعاتی سپاه در دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز؛ نشانه اوج اقتدار و قدرت اطلاعاتی همه دستگاه‌های امنیتی و قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، هدف اصلی این شبکه معاند، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، تخریب این بنگاه دروغ پراکنی علیه نظام و ملت مبارز ایران، می‌تواند نوید بخش آرامش رسانه ای بیشتری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال باشد. مهم‌ترین پیام عملیات دستگیری شبکه سایت آمدنیوز اقتدار امنیتی و اطلاعاتی و رسانه‌ای نشانه هوشیاری همه دستگاه های امنیتی و نظارتی ماست.

وی در ادامه افزود: هنوز چند ماه تا برگزاری انتخابات فاصله داریم اما گویا افرادی از مدت‌ها و شاید سالها پیش در تلاش بوده‌اند تا نسخه باب میل خود را به مردم سیستان، تحمیل کنند، و در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سعی می‌کنند نیروهای بومی را تضعیف و تخریب کنند و با وعده‌های خیالی و تفرقه افکنی قدرت تصمیم گیری مردم را تحت الشعاع قرار دهند، این عده باید بدانند، کسی حق ندارد که بخواهد خارج از سیستان برای مردم عزیز ما نسخه انتخابات بپیچد؛ بعضی آنچنان توهم پدرخواندگی برداشته‌اند، که می‌خواهند در همه جای استان ردپائی از آنها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان گفت: با توجه به تاثیر مستقیم رها سازی بچه ماهی در چاه نیمه چهارم بر معیشت و اقتصاد مردم، و صدور مجوز از سوی وزارت جهاد کشاورزی چرا هنوز اقدام عملی مناسبی از سوی دست اندرکاران صورت نگرفته است، در حالیکه رهاسازی بچه ماهی در تالاب هامون و چاه نیمه چهارم، ظرفیت اشتغالزائی بسیار خوب ایجاد می‌کند، جمع کثیری از مردم سیستان به این وسیله ارتزاق می‌کنند و با رونق همین کارهای ساده، بسیاری از آسیب‌ها و بزهکاریهای اجتماعی کاهش می‌یابد، سوال ما از مسئولین امور آب استان این است که، چه چیزی مانع عملیاتی شدن این طرح مردمی و انتفاع مردم می‌شود و چرا در این مورد تعلل می‌شود؟ اگر هم مانعی در کار است باید هر چه زودتر برطرف شود.

امام جمعه شهر علی اکبر در پایان افزود: یکی از مطالبات و درخواست‌های مردم رهاسازی آب کشاورزی از مخازن چاه نیمه از اوایل آبان ماه است تا مردم بتوانند به کشاورزی خود بپردازند. مسئولین محترم اگر می‌خواهند صادقانه و درست خدمت کنند، باید آب را به موقع رها کنند تا مردم به کشاورزی مختصر خود بپردازند تاخیر در رهاسازی آب کشاورزی به زندگی مردم رنج‌دیده منطقه ضرر می‌رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.