×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا رئیس شورای
هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد:
استکبارستیزی وظیفه ای دینی و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان‌ های غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و از محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . 
امام جمعه زابل همچنین گفت: عمل به این تکلیف الهی و انقلابی، برابر است با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی. که بالندگی بیش‌ازپیش نظام کارآمد دینی و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی خواهد داشت. 
رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی شهرستان زابل با دعوت از اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه؛ کسبه و تجار و دانشگاهیان و دانش آموزان در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبانماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه‌توزی‌های سردمداران پلید استکبار جهانی مصداق عینی مبارزه با استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملّی و توانمندی‌های مایه مباهات ایران اسلامی بوده، و از اهمیت خاصی برخوردار هست.
امید است مردم فهیم و ولایتمدار منطقه دارالولایه سیستان بار دیگر با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان و سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و خلق حماسه ای دیگر اتحاد و همبستگی خود را به استکبار جهانی نشان داده و در راستای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی در جای جای دنیا گام بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.