×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

غلامرضا پیری گفت : توزیع سیلندرهای گاز در تمام محلات و نقاط مختلف شهرستان انجام می شود ، از شهروندان گرامی درخواست می گردد ، به اندازه نیاز خود نسبت به تهیه سیلندرهای گاز اقدام و از ایجاد صف های کاذب برای ذخیرسازی اجتناب ورزند تا سایر همشهریان نیز بتوانند گاز دریافت کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت: به منظور نظارت بر روند توزیع سیلندرهای گاز و بررسی تصمیات اتخاذ شده در خصوص توزیع عادلانه و سهولت در دریافت سیلندرهای گاز توسط مردم ، دکتر سرحدی فرماندار شهرستان هیرمند در چندین نوبت از اماکن توزیع در سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند و توصیه هایی نیز به منظور بهبود شرایط و رفاه شهروندان گرامی بیان داشتند.

غلامرضا پیری افزود : توزیع سیلندرهای گاز در شهر دوست محمد با نظارت مستقیم بازرسان ستاد تنظیم بازار و با مشارکت بسیج و معتمدین در محلات شهر به بهترین شکل درحال انجام است.

رئیس اداره صمت شهرستان هیرمند خاطر نشان کرد : برابر دستورات و تاکیدات فرماندار شهرستان هیرمند مبنی بر توزیع عادلانه گاز در سطح شهرستان ، روز گذشته در روستاهای حیدری،لنگر بارانی،اکبر آباد ،یوسف اسلام،سرگلزایی،قلجایی، شندل ،دهمرده و صفرزایی سیلندر گاز توزیع شده است.

غلامرضا پیری بیان داشت: محموله ورودی گاز مایه به شهرستان هیرمند امروزسه شنبه مورخه ۹۸/۹/۱۹ حدود ۳۶ تن بوده است که بالغ بر ۳۳۰۰ سیلندر گاز مایع در شهرستان در حال توزیع می باشد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان هیرمند همچنین از شهروندان گرامی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع سیلندرهای گاز مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایت اداره صمت اعلام دارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.