×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

باهدف بررسی و رفع مشکل گاز، مشاور مدیرعامل و رئیس گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران وارد منطقه سیستان شد و از تاسیسات سیلندر پرکنی و نحوه توزیع سیلندرهای گاز در سطح منطقه بازدید بعمل آورد.
به گزارش سیستان پرس:درهمین رابطه عصر روز چهارشنبه جلسه ای ، با حضور غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، علی اکبر ن‍ژاد علی مشاور مدیرعامل و رئیس گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هیات همراه ، فرمانداران حوزه سیستان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در محل فرمانداری زابل برگزار شد.
در این جلسه فرماندارن حوزه سیستان به بیان مشکلات و دلایل بروز بحران گاز و نیز راهکارهای لازم برای حل این مشکل پرداخته و خواستار ممانعت از بیگاری کشیدن ناوگان حمل گازمنطقه سیستان در مبادی بارگیری شدند.

مشاور مدیرعامل و رئیس گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توسعه زیرساخت ها و ایجاد تاسیسات جدید با هدف رقابت و بهبود کیفیت خدمات خبر داد و افزود : برنامه ها و تدابیر لازم برای متمتع شدن مردم به آسانی و بدون دردسر از سیلندرهای گاز مایع در هر نقطه از حوزه سیستان ، اندیشیده شده است که این به معنی محدویت نیست بلکه هدف توزیع عادلانه گاز و نظارت دقیق بر این امر می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.