×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عاملان سرقت های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور زمین گیر شدند
به گزارش پایگاه خبری سیستان پرس؛ سرتیپ “احمد طاهری” جانشین ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس؛ گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۱۶ نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی کردند.
وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستانهای “زاهدان”، “ایرانشهر”، “چابهار”، “زابل”، “سراوان”، “سیب سوران” با هماهنگی های قضائی در عملیاتهای متعدد این سارقان را دستگیر کردند.
جانشین ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.
سرتیپ احمد طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد،یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف مغازه و یک فقره سرقت به عنف خودرو، اعتراف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.