×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به مناسبت ۹دی و روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت؛ نشست روحانیون و فعالین مذهبی باعنوان گفتمان انقلاب در شهرستان زابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس؛ نشست ائمه جماعات و هیئات امناء مساجد و فعالین مذهبی شهرستانهای پنجگانه منطقه دارالولایه سیستان؛ صبح روز سه‌شنبه، به مناسبت ۹دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، و با موضوع تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، و نقش امت در تمدن سازی اسلامی به همت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای پنجگانه منطقه دارالولایه سیستان و  در محل سالن اجتماعات شهید محبعلی فارسی زابل، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در ابتدای این همایش طی بیاناتی گفت: مسجد و مردم دو عنصر تعیین کننده در نظام سازی و تمدن سازی اسلامی است؛ و باید همانطور که در گام اول انقلاب، محور قیام بودند؛ در گام دوم نیز نقش آفرینی و تاثیرگذاری درخشانی داشته باشند.

وی در ادامه؛ تمام عقب ماندگی کشورهای اسلامی و دلیل کنار آمدن شان با استکبار را دوری از قرآ؛ و سیره عملی پیامبر اسلام خواند و گفت: یکی از راههای راه برون رفت از این وضعیت؛ مقابله با کفار و تبعیت محض از ولایت؛ با هدف رسیدن به تمدن جهانی اسلام می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رهدار نیز در این همایش به بیان وظایف آحاد امت مسلمان پرداخت و گفت: در شرایط امروز جهان اسلام نقش ولایت و تبعیت محض از رهبری دینی بسیار تعیین کننده و ضروری است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.