×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دهه مبارک فجر امسال ۸۹۵ طرح و پروژه که عمده آن طرح های اشتغالزایی است با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در شهرستان زابل مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت .

غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت : در دهه مبارک فجر امسال ۸۹۵ طرح و پروژه که عمده آن طرح های اشتغالزایی است با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در شهرستان زابل مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود : این خدمات نظام در قالب طرح ها و پروژه های کشاورزی، دامپروری ، شیلاتی ، خدماتی ، عمرانی ، فرهنگی ،آموزشی، اشتغالزایی و … می باشند.
فرماندار شهرستان زابل بیان داشت : با بهره برداری از این خدمات نظام که از محل اعتبارت دولتی ، استانی ، بخش خصوصی ، بنیاد برکت و منابع داخلی دستگاه های اجرایی هزینه شده است ، برای بیش از یکهزار نفر اشتغال بصورت مستقیم ایجاد خواهد شد و قریب به ۱۰ هزار و ۶۰۰ خانوار نیز از نعمت آنها بهره مند می گردند.

 

غلامرضا گنجی خاطر نشان کرد : پروژه شاخص شهرستان در دهه مبار ک فجر افتتاح و بهره برداری از ۶۴ واحد مسکونی فاز ۳ مسکن مهر است که احداث آن از سال ۱۳۹۳ آغاز گردیده است و اعتبار آن حدود ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.