×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش مشاورین جوان استان در جهت پویایی نسل جوان، گفت: مشاوران جوانان می توانند گره گشای بن بست های مدیریتی برخی از مشکلات کشور باشند.

به گزارش سیستان پرس، حامد میرشکاری صبح امروز در گردهمایی مشاوران جوان ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق استان، نمایندگان مجلس دانش آموزی و دبیران کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان که در محل سالن اجتماعات خانه معلم زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: بایستی تلاش مشاورین جوان در جهت پویایی و تخصص گرایی و استفاده از تکنولوژی روز باشد.

او نقش مشاورین جوان را در باز گشایی گره های بسته مدیریت کشور ارزنده دانست و ادامه داد: به دنبال کادر سازی هستیم تا بتوانیم آینده کشور را بسازیم.
مشاور جوان استاندار بیان کرد: مشاورین جوان باید به دنبال ایجاد فرهنگ مشاور پذیری و مشاوره گرفتن باشند.

او یادآور شد: رخدادها و حماسه‌های بزرگی را پیش روی داریم که یکی از مهمترین آنها چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب است و جوانان ما در این حماسه حمایت خود را از نظام و رهبری به تصویر خواهند کشید و رهرو امام و رهبری و تصمیم پدران خودمان هستیم.

او افزود: چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مزین به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است که می‌تواند برای اتحاد و همراهی و ثبات برای جهان که ما همه قاسم سلیمانی هستیم و پای انقلاب اسلامی نیز هستیم.

میرشکاری تصریح کرد: انتخابات پیش روی کشور نیز مهم است و از آن مهمتر انتخاب شخص کاندید است مشاوران جوان به مردم در زمینه انتخاب اصلح مشاوره بدهند درایت و منطق لازمه یک نماینده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.