×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه شهدای سرافراز و با یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با سلام بر شما مردم شریف و انقلابی که همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی یک بار دیگر ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی؛ حماسه‌ای بی نظیر و شکوهمند آفریدید. و یک بار دیگر پوزه تمامی دشمنان خارجی و منافقین و خودفروختگان داخلی را به خاک مالیدید.

بدینوسیله از حضور پرشور و گسترده شما مردمان صبور و ولایتمدار شهرستان نیمروز و عموم ملت بزرگ ایران، در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی که حقیقت مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدید، و همچون همیشه از این آزمون مهم سربلند و پیروز بیرون آمدید؛ تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

ضمن خداقوت و تشکر از زحمات تمامی دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات؛ و نیروهای امنیتی که در تحقق این حماسه بزرگ نقش داشتند قدردانی نموده و برای این عزیزان توفیق بیشتر آرزومندیم.

برای منتخبان برآمده از رای مردم در مجلس شورای اسلامی موفقیت و سلامت مسئلت نموده و امیدواریم کما فی السابق با پایان یافتن رقابتهای انتخابات مجددا همدلی و اخوت در میان همه نامزدها و طرفدارانشان جاری و ساری شود. و طرح‌ها و برنامه‌های خود را جهت مطالعه و تصمیم گیری با صداقت و متانت در اختیار منتخبان مردم قرار دهند.
در پایان امیدواریم مجلس یازدهم یک مجلس قوی، و کارآمد و متشکل از شخصیت‌های متدین، متعهد و متخصص بوده و با استعانت از رب جلیل، ضمن تدوین قوانین و طرحهای عام المنفعه و جدید مطابق با شرایط ویژه امروز؛ مسیر بالندگی و پیشرفت و تقویت جمهوری اسلامی ایران را بدون اتکاء به اجانب و دشمنان کینه توز فراهم نماید. إن‌شاءالله

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.